Ben jij klantgericht en op zoek naar een gevarieerde baan? Heb jij ervaring met het werken in KCC en wil jij met waardevol werk meebouwen aan een sterk groeiende klantgerichte organisatie middenin de zorg? Ja? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Result Laboratorium is voor de locatie Zevenbergen op zoek naar meerdere kandidaten voor de functie van medewerker Klant Contact Centrum (min. 24 tot 36 uur per week).

Wat ga je doen?
Als medewerker Klant Contact Centrum (officiële functiebenaming is medewerker pré-analyse) werk je voor de afdeling pré-analyse. De afdeling zorgt voor pre-analytische werkzaamheden en is de verbindende schakel tussen de bloedafname en het laboratoriumonderzoek.

Je

  • Zorgt voor afhandeling van binnenkomende telefoongesprekken, beoordeelt de vragen en zet deze waar nodig door naar de juiste persoon.
  • Plant afspraken in voor patiënten en voert deze afspraken in het systeem in.
  • Beantwoordt vragen en verstrekt informatie met betrekking tot dienstverlening en diensten aan patiënten, huisartsen, specialisten en medewerkers van andere ziekenhuizen
  • Controleert en bewerkt gegevens van patiënten en de ingeplande onderzoeken.
  • Verzamelt, controleert en bewerkt patiëntgegevens en voert deze in ten behoeve van de administratie.
  • Vastlegging van gesprekken en afspraken in het klantvolgsysteem
  • Verzorgt eenvoudige correspondentie bij klachtafhandeling
  • Signaleert knelpunten in de processen en adviseert het afdelingshoofd over verbeterpunten.
  • Ziet toe op en bewaakt de juiste toepassing van geldende richtlijnen en procedures

De werkzaamheden vinden plaats in een dynamische werkomgeving van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 17.00 uur. Je werkt zowel in teamverband als zelfstandig.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

  • Je hebt een afgeronde mbo 3 medische opleiding bij voorkeur in de richting van doktersassistent, medisch secretaresse of analist.
  • Ervaring met het werken in een klantcontactcentrum en van geautomatiseerde systemen
  • Je hebt kennis van laboratoriumonderzoeken en logistieke processen en je spreekt het vakjargon.
  • Je kunt zelfstandig werken en je hebt affiniteit met geautomatiseerde dataverwerking.
  • Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden, die je kunt inzetten om klantgericht te werken.
  • Jij gaat voor kwaliteit.
  • Je bent klantvriendelijk, enthousiast en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Goede sociale vaardigheden, flexibiliteit en integriteit zijn voor jou vanzelfsprekend.

Wat bieden wij?
Een interessante en uitdagende functie in een sterk groeiende organisatie. Verder is de functie ingedeeld in FWG 35 (maximaal € 3.276,- bruto per maand op basis van 36 uur per week). De inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.
Verder bieden wij een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar, met uitzicht op verlenging en volgen wij de Cao Ziekenhuizen.

Nieuwsgierig geworden?
Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Lesley Vonk via email L.vonk@resultlaboratorium.nl
Voor overige informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Lennert van der Zee HR-adviseur telefoon 06-51602892.

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd in deze functie, dan kun je je sollicitatie (CV en motivatie) insturen via de sollicitatiebutton.

Als je bij ons komt werken vragen wij je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

 

Solliciteer direct