« Terug naar alle berichten

Klanttevredenheidsonderzoek Result Laboratorium

Enige tijd geleden vroegen wij u om uw mening in ons Klanttevredenheidsonderzoek. In samenwerking met onderzoeksbureau Markteffect onderzochten wij wat uw ervaringen zijn met onze dienstverlening.

Inmiddels zijn door Markteffect de eerste analyses gemaakt en gaan wij met deze resultaten aan de slag om onze dienstverlening nog beter aan te laten sluiten op uw wensen en behoeften.

Resultaten
De algemene tevredenheid over de dienstverlening van Result Laboratorium (regio Breda) bedraagt gemiddeld een 6,8. Hier hebben 30 aanvragers, verdeeld over verschillende disciplines, deelgenomen aan het onderzoek.

Duidelijk is geworden dat de tevredenheid over het algemeen voldoende is. De integrale samenwerking met regionale ziekenhuizen, het lokale (prik)aanbod en de snelle onderzoeksresultaten worden als belangrijkste redenen genoemd om met ons samen te werken.

Werk aan de winkel
Tegelijkertijd is er werk aan de winkel. Met name op het gebied van toegankelijkheid van het lab, zorgen om continuïteit, aanvragen/bepalingen die niet goed worden uitgevoerd of tijdig worden teruggekoppeld, bureaucratie en gebrekkige (niet-proactieve) communicatie in het ziekenhuis. We zijn ons ervan bewust dat we hierin nog stappen moeten zetten. Wij nemen de resultaten van het onderzoek en uw feedback mee in het verbetertraject die naar aanleiding van dit KTO wordt opgestart.

We zijn blij en dankbaar voor uw deelname. Het is voor ons belangrijk te weten wat er leeft onder onze aanvragers. Met uw deelname helpt u ons om onze dienstverlening verder te verbeteren. Wij houden u uiteraard op de hoogte van waar we mee bezig zijn naar aanleiding van dit onderzoek.