Ben jij die ervaren applicatiebeheerder, die een bijdrage wil leveren aan de ontwikkeling van de ICT functie binnen onze organisatie?

Ja? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Applicatiebeheerder GLIMS
32 tot 36 uur per week

Waar kom je te werken?
Result Laboratorium is het klinisch chemisch laboratorium voor de regio Zuidwest-Nederland en is gespecialiseerd in kwalitatief hoogwaardige diagnostiek, die we 24 uur per dag bieden. Wij vormen een sterke diagnostische partner voor ziekenhuizen, huisartsen, verloskundigen en andere zorgverleners. Momenteel wordt er gebouwd aan een nieuw centraal laboratorium in Zevenbergen, dat in komende maanden als lab in gebruik zal worden genomen en beschikt over een WELL-certificering. Een WELL-certificering staat garant voor een gebouw dat een gezonde werkomgeving biedt. Het grootste deel van de werkzaamheden van de analyse zal dan daar plaatsvinden, maar we blijven gebonden aan ziekenhuizen (ASZ, Beatrix en Amphia) i.v.m. onze Rapid labs op deze locaties.
De ondersteunende – en stafdiensten werken al  sinds eind 2022 in dit prachtige pand.

Er komt nieuwe geavanceerde Roche-apparatuur in Zevenbergen te staan. Hierdoor zal het nieuwe laboratorium gelden als een State of the Art en zal daarmee tot de top 5 van innovatieve labs binnen Europa gaan behoren. Wij zijn klaar voor de toekomst!

ICT is cruciaal in de ondersteuning en innovatie van de processen binnen Result Laboratorium. Als applicatiebeheerder ga je samen met het ICT team en de ICT manager invulling geven aan de ondersteuning en verdere automatisering van de processen binnen Result Laboratorium. Voor meer informatie over onze organisatie en het werken bij Result Laboratorium kun je kijken op https://resultlaboratorium.nl/werken-bij/

Wat ga je doen?
Je komt te werken in het ICT team op zowel tactisch als operationeel niveau. Je werkt samen met je collega’s van het ICT team en met de collega’s in de klant processen, laboratorium processen en ondersteunende processen. Je werk zowel aan het operationeel beheer van ICT als aan verbeteringen en innovaties. Samen met de ICT- architect vertaal je gebruikerswensen in goede en haalbare oplossingen en je werkt vanuit ICT mee aan de realisatie daarvan. Je kan dus vanuit ICT deelnemen aan diverse verbeter en projectteams om de verbeteringen en innovaties te realiseren. Je werkt op verschillende locaties, maar Zevenbergen is de hoofdlocatie.

Jouw hoofdactiviteiten in je rol als applicatiebeheerder:
• operationeel beheer van de applicaties waaronder GLIMS, Infinity, Molis;
• operationele ICT processen uitvoeren;
• waakdiensten voor de 24×7 ondersteuning van onze processen vanuit ICT;
• meewerken in organisatie verbeteringen vanuit ICT;
• meewerken aan projecten vanuit ICT.

 Wat zijn jouw kwaliteiten?

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding; bijvoorbeeld BI (bedrijfskundige informatica)
  • Je hebt ruime werkervaring op het gebied van applicatiebeheer of informatiemanagement;
  • Je voelt je thuis in een hoog technologische & dynamische medische wereld;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met laboratorium organisaties met een diverse informatie systemen;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kan goed samenwerken;
  • Je hebt een klantgerichte houding, maar je geeft ook tegengas als dat goed is voor onze organisatie;
  • Je toont eigenaarschap en bent proactief;
  • Je bent goed in staat om een klantvraag te vertalen naar een oplossing in de ICT;
  • Je hebt voldoende kennis van diverse applicaties of weet deze snel op te bouwen, om onze leverancier aan te sturen;
  • Je bent leergierig op zowel de inhoud van het vakgebied als op competenties.

Wat bieden wij?
Een uitdagende functie in een leuk team binnen een organisatie, die volop in beweging is. De functie is ingedeeld in FWG 55 (maximaal € 5.084,- bruto per maand op basis van 36 uur per week) . Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.
Verder bieden wij een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar, met de intentie om het contract om te zetten naar onbepaalde tijd (vast contract) als we beide tevreden zijn.
Er gelden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8,33% eindejaarsuitkering en in totaal zo’n 5,5 weken aan verlofuren. Wij volgen de Cao Ziekenhuizen.

Jouw werklocatie Zevenbergen is, ook met OV, goed bereikbaar en parkeren is gratis. Het is mogelijk om (gedeeltelijk) vanuit huis te werken. Daarnaast ben je regelmatig te vinden op onze ziekenhuislocaties in Dordrecht, Zwijndrecht, Gorinchem en Breda.

Nieuwsgierig geworden?
Heb je vragen over deze baan, neem dan gerust contact met ons op! Je kan terecht bij Akim Wildemans, Manager ICT via 06-23463553.
Voor overige informatie over de sollicitatieprocedure of onze organisatie kun je contact opnemen met Lennert van der Zee, HR-adviseur, telefoon 06-51602892.

Hoe kun je solliciteren?

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan kun je je sollicitatie insturen via deze link:

Solliciteer direct

We zien jouw sollicitatie heel graag verschijnen!

Als je bij ons komt werken vragen wij je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.