Update klanttevredenheidonderzoek
Tevreden verwijzers zijn zeer belangrijk voor ons. Daarom hebben wij u enige tijd geleden uitgenodigd om uw mening te geven over onze dienstverlening.
Zoals we in ons eerdere nieuwsbericht hebben aangegeven, bedraagt de gemiddelde tevredenheid een 7,8. Een keurig cijfer, maar dat neemt niet weg dat er ruimte is voor verbetering. U heeft hiervoor middels het KTO diverse suggesties voor aangedragen, die we intern hebben besproken en opgepakt.
De verbetering zit hem onder andere in de communicatie richting aanvragers. We gaan dit de komende periode intensiveren. Bijvoorbeeld via het elk kwartaal informeren via de nieuwsbrief Result Update en door de frequentie in contacten met onze aanvragers op te schroeven.
Daarnaast heeft u aangegeven dat bepaalde aanvragen of verzoeken tot thuisprikken niet plaatsvinden, dat bepaalde bepalingen niet worden gedaan en dat uitslagen soms dubbel worden gerapporteerd. Hiervoor zijn verbeteracties opgesteld die we de komende periode ten uitvoer gaan brengen. Middels de nieuwsbrief houden we u hiervan op de hoogte.