Ben jij de ervaren en gedreven Informatie Analist, die een substantiële bijdrage wil leveren aan de transitie en ontwikkeling van ICT binnen onze organisatie?
Ja? Dan zijn wij op zoek naar jou!

INFORMATIE ANALIST
voor 32 tot 36 uur per week

Waar kom je te werken?

Result Laboratorium is het klinisch chemisch laboratorium voor de regio Zuidwest-Nederland en is gespecialiseerd in kwalitatief hoogwaardige diagnostiek, die we 24 uur per dag bieden. Wij vormen een sterke diagnostische partner voor ziekenhuizen, huisartsen, verloskundigen en andere zorgverleners. Momenteel wordt er gebouwd aan een nieuw centraal laboratorium in Zevenbergen, dat in de loop van 2023 in gebruik zal worden genomen en beschikt over een WELL-certificering. Het grootste deel van de werkzaamheden van de analyse zal dan daar plaatsvinden, maar we blijven gebonden aan ziekenhuizen (ASZ, Beatrix en Amphia) i.v.m. onze Rapid labs op deze locaties.
De ondersteunende – en stafdiensten werken sinds kort al in dit prachtige pand.

Er komt nieuwe geavanceerde Roche-apparatuur in Zevenbergen te staan. Hierdoor zal het nieuwe laboratorium gelden als een State of the Art en zal daarmee tot de top 5 van innovatieve labs binnen Europa gaan behoren. Wij zijn klaar voor de toekomst!

ICT is cruciaal in de ondersteuning en innovatie van de processen binnen Result Laboratorium. Als Informatie Analist ga je samen met het ICT team en de ICT manager invulling geven aan de ondersteuning en verdere informatisering en automatisering van de processen binnen Result Laboratorium. Voor meer informatie over onze organisatie en het werken bij Result Laboratorium kun je kijken op https://resultlaboratorium.nl/werken-bij/

Wat ga je doen?
De werkzaamheden van de Informatie Analist vinden plaats in de context van de omvangrijke transitie die het laboratorium doormaakt de komende jaren. De taken zijn:

1.  Bijdragen aan de ICT Architectuur. Je adviseert de organisatie vanuit jouw expertise over de te nemen architectuur beslissingen en de te gebruiken technologieën begeleid de organisatie in het implementeren van de ICT Architectuur.
2.  Analyseren & adviseren van business behoeften. Je analyseert business behoeften en noden vanuit een ICT- architecturaal standpunt om businessbehoeften adequaat te vertalen naar een geschikte ICT- oplossing. Je signaleert mogelijkheden voor procesverbeteringen en innovatie. Je identificeert de standaard “building blocks” en andere standaarden die gebruikt dienen te worden voor de oplossing. Je bereidt beslissingen voor t.a.v.  “buy” of “build” opties. Je stelt het ontwerp op ter besluitvorming (haalbaarheidsonderzoek).
3.  Opstellen scope en haalbaarheidsonderzoek business projecten en innovaties. Het analyseren van de fit tussen oplossing en requirements en voorbereiden advies ter besluitvorming: het onderzoeken van alternatieven, maken van impact analyses, doen van aanbevelingen en het beschrijven van de belangrijkste ontwerpbeslissingen.
4.  Meedenken aan het opstellen van ICT –werkpakketten.
5.  Vervullen van een bewakende rol binnen het Change Advisory Board. Je beoordeelt de inhoud van ingediende wijzigingen (RFC’s) en, bij goedkeuring, de kwaliteit van uitvoering van de RFC’s en levert een actieve bijdrage aan continu verbeterproces.

Binnen deze functie is sprake van een ontwikkelmodel. In het begin zal deze functie nog gepaard gaan met een aantal operationele functionele beheervraagstukken. In de loop van de tijd (ca. 12 maanden) zal de functie verder ontwikkeld worden tot bovenstaande kerntaken.

Wat zijn jouw kwaliteiten?
–   Je beschikt over Hbo+ werk- en denkniveau.
–   Je hebt analytische vaardigheden en kan goed doorvragen.
–   Tevens beschik je over kennis van en minimaal 3 jaar ervaring met informatie-analyse en/of projectmanagement en/of functioneel beheer in het vakgebied ICT. Dit kun je ook op hebben gedaan als analist, met interesse in ICT.
–   Je hebt ruime kennis van verschillende projectmethodieken en ook kennis en inzicht in tactische en strategische processen binnen complexe organisaties.
–   Je hebt een grote affiniteit met en betrokkenheid bij laboratoriumprocessen en gedegen ICT kennis.
–   Visie, organisatiesensitiviteit, besluitvaardigheid, resultaat- en servicegerichtheid zijn je kerncompetenties.
–   Je hebt goede inhoudelijk leidinggevende kwaliteiten, werkt zelfstandig en bent voor je collega’s een enthousiaste coach en teamplayer.

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende functie in een enthousiast team binnen een organisatie die volop in beweging is. De functie is ingedeeld in FWG 60 (maximaal €4.964,- bruto per maand op basis van 36 uur per week). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.
Verder bieden wij een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar, met de intentie om het contract om te zetten naar onbepaalde tijd, als we beide tevreden zijn.

Er gelden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8,33% eindejaarsuitkering en in totaal zo’n 5,5 weken aan verlofuren. Arbeidsvoorwaarden zijn conform de Cao Ziekenhuizen.

Jouw werklocatie Zevenbergen is, ook met OV, goed bereikbaar en parkeren is gratis. Het is mogelijk om (gedeeltelijk) vanuit huis te werken. Daarnaast ben je regelmatig te vinden op onze ziekenhuislocaties in Dordrecht, Zwijndrecht, Gorinchem en Breda.

Nieuwsgierig geworden?
Heb je vragen over deze baan, neem dan gerust contact met ons op! Je kan terecht bij Wim Jumelet, manager ICT a.i., telnr. 06-45754694.

Hoe kun je solliciteren?
Het werving- en selectieproces van deze vacature hebben wij uitbesteed aan Springstaff. Voor vragen kun je contact op te nemen met Helene de Zeeuw via 06-21449650.
Solliciteren kan via de website van Springstaff
https://springstaff.nl/vacatures/161-informatiemanager-bij-result-laboratorium
of door je CV en motivatie te sturen naar helenedezeeuw@springstaff.nl.

Als je bij het Result laboratorium komt werken vragen wij je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.